شیراز-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه کشور در آستانه بزرگترین رویداد ملی یعنی انتخابات اسفندماه امسال قرار دارد، گفت: برجسته ترین نقش در مجموعه دولت کنونی برای روابط عمومی‌ها داده شده چون این حوزه می تواند ضمن باور به جایگاه ایران قوی آن را در جامعه ترویج و توسعه دهد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی سه‌شنبه در نشست تخصصی روابط عمومی پویا زمینه‌ساز انتخابات مطلوب با اشاره به تولد روابط عمومی حدود یک قرن پیش در دنیا و قدمت ۸۰ ساله روابط عمومی‌ها در ایران ،افزود: روابط عمومی در مسیر تکامل قرار دارد و این حوزه علم، فن ، هنر و آیینه تمام نمای هر ارگان و سازمانی است.

وی ادامه داد: روابط عمومی پویا و تصمیم گیر ارتباطی واقعی و دوسویه بین مردم و دستگاه ایجاد می‌کند که این نوع روابط عمومی ها تحول ساز خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در پیشبرد اهداف سازمانی نقشی موثر داشته باشد، اظهار کرد: موتور محرک هر سازمان باید در بخش روابط عمومی باشد، پیشران هر مجموعه این بخش است.

وی با اشاره به شعارهای دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید تابلو خدمت برای مردم باشد و با در کنار هم قرار دادن ظرفیت های رسانه‌ای و هنری بیشترین بستر خدمت رسانی به جامعه را فراهم آورد.

قزل سفلی به پیشینه ایران اشاره کرد و افزود: ایران با قدمت چندین هزار ساله در منطقه استراتژیک و راهبردی در دنیا واقع شده که ابرقدرت‌های جهان در این نبرد تمدنی از ایران هراس دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: آمریکا و متحدانش از پیشرفت‌هایی که به دست جوانان کشور ما رقم می خورد هراس دارند اما اکنون ما با چالش های ذهنی مواجه هستیم که روابط عمومی ها در کنار زدن آن نقش بسیار مهمی دارد.

وی ادامه داد: کوچک نمایی دستاوردها موضوعی است که جای بررسی دارد، رصد نارضایتی ‌های عمومی در حوزه سیاسی باید انجام و ارتباط با مردم تقویت شود.

قزل سفلی تاکید کرد: اقدامات جهادی در حوزه های مختلف ازجمله آبرسانی ، توسعه خدمات روستایی، جاده، آزادراه و ... باید در جامعه تشریح شود و آن زمان است که می توان بستر مشارکت سیاسی جامعه را نیز فراهم کرد.