ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سند تحول بسیج بر مبنای حضور فعالانه بسیجیان در عرصه های مختلف تدوین شده است و همه بسیجیان وظیفه دارند بر اساس سند تحول در تمامی ماموریتهای محوله فعالانه حاضر باشند. ️

به گزارش ایرنا، سردار محمد حسین رجبی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: باید بسیجیان با روحیه انقلابی در کوتاه ترین زمان و با بضاعت کم در جامعه امروزی نقش خود را ایفا کنند. ️

وی اظهار کرد: ️هیچ کشوری نباید تاریخ خود را فراموش کند و بسیجیان در این زمینه و در انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: همه بسیجیان باید روایتگر تاریخ ایستادگی و مقاومت این مرز و بوم و ملت باشند چرا که دشمن می‌خواهد تاریخ را تحریف کرده و جای حق و باطل را عوض کند و لازم است در مقابل این هدف دشمنان، قیام کرد و مانع از تحریف تاریخ شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس یک تاریخ باعظمت، ماندگار، ریشه دار و اثرگذار بر اساس ارزش های دینی است و باید یک کار فاخر فرهنگی و پایدار در راستای تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در منطقه شمالغرب انجام شود.

حجت الاسلام علی فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: جشنواره مالک اشتر یک جشنواره عظیم در رده های سپاه است که هرسال برای تقدیر از زحمات بسیجیان برگزار می شود.

برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی ️در ادامه این آیین در راستای تبیین رشادتهای بسیجیان اجرا شد و در پایان از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح تجلیل شد.

آذربایجان غربی در شمالغرب کشور واقع شده و دارای هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه است.

ادامه دفاع مقدس در مرزهای این منطقه همچنان وجود دارد و وجود ۱۲ هزار شهید در این استان سند افتخاری برای رشادتهای مردمان این منطقه در حفاظت از انقلاب اسلامی است.