شیراز-ایرنا-فرماندار گراش با بیان اینکه ۹ دی ماه روز حماسه و تجلی بصیرت ملت ایران است، گفت: حماسه ۹ دی یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه برای پاسداشت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده شنبه در آیین سالروز ۹ دی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نهم دی ماه با اشاره به اهمیت این روز حماسی اظهار داشت: دی‌ماه سال ۸۸ روز بسیار مهمی در تقویم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، روزی که ماهیت آن با دیگر روزهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب تفاوتی اساسی دارد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت بود، افزود: اقشار مختلف مردم در این روز با بصیرت وارد میدان شدند و توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و این روز برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، در واقع این اراده قوی مردم از دل انقلاب شکل گرفته است.

طاهرزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم پایه است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی همه قدرت خود را از آن مردم می‌داند چرا که هر کجا نیاز به حضور مردم بوده است آنها پای کار آمده‌اند و تا به امروز هم پای آرمان‌های شهدا و انقلاب ایستاده‌ و خواهند ایستاد.

فرماندار گراش حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای در انتخابات ضروری دانست و افزود: حضور پرشور و پر رنگ مردم در این مناسبت‌ها موجب یاس و ناامیدی دشمن و ارتقای سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و قطعا مردم با بصیرت و آگاهی این بار نیز ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و نظام خواهند افزود.

وی با قدردانی از مردم همیشه در صحنه گراش که همواره در برابر پلیدی‌های دشمنان ایستاده‌اند، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دشمن از ایجاد التهاب و ناامیدی در بین مردم در این شرایط، ضربه‌زدن به انتخابات یازدهم اسفند است.

فرماندار گراش همچنین از مجموعه سپاه، فعلان اجتماعی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی تقدیر کرد.