فرماندار گراش : نهم دی‌ماه؛ جلوه صحنه‌های مردمی برای پاسداشت انقلاب بود

شیراز-ایرنا-فرماندار گراش با بیان اینکه ۹ دی ماه روز حماسه و تجلی بصیرت ملت ایران است، گفت: حماسه ۹ دی یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه برای پاسداشت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده شنبه در آیین سالروز ۹ دی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نهم دی ماه با اشاره به اهمیت این روز حماسی اظهار داشت: دی‌ماه سال ۸۸ روز بسیار مهمی در تقویم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، روزی که ماهیت آن با دیگر روزهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب تفاوتی اساسی دارد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت بود، افزود: اقشار مختلف مردم در این روز با بصیرت وارد میدان شدند و توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و این روز برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، در واقع این اراده قوی مردم از دل انقلاب شکل گرفته است.

فرماندار گراش : نهم دی‌ماه؛ جلوه صحنه‌های مردمی برای پاسداشت انقلاب بود

طاهرزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم پایه است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی همه قدرت خود را از آن مردم می‌داند چرا که هر کجا نیاز به حضور مردم بوده است آنها پای کار آمده‌اند و تا به امروز هم پای آرمان‌های شهدا و انقلاب ایستاده‌ و خواهند ایستاد.

فرماندار گراش حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای در انتخابات ضروری دانست و افزود: حضور پرشور و پر رنگ مردم در این مناسبت‌ها موجب یاس و ناامیدی دشمن و ارتقای سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و قطعا مردم با بصیرت و آگاهی این بار نیز ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و نظام خواهند افزود.

وی با قدردانی از مردم همیشه در صحنه گراش که همواره در برابر پلیدی‌های دشمنان ایستاده‌اند، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دشمن از ایجاد التهاب و ناامیدی در بین مردم در این شرایط، ضربه‌زدن به انتخابات یازدهم اسفند است.

فرماندار گراش همچنین از مجموعه سپاه، فعلان اجتماعی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha