سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه گفت: آسیب های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان باید ریشه‌یابی شود تا بتوانیم برای رفع آنها راهکارهای تاثیرگذاری را تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، کمال خدری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه اظهار کرد: جلسات نباید شعاری باشد بلکه باید خروجی و اثرگذاری خوبی داشته باشد و باید از کلی گویی خارج و مشکلات و آسیب‌های عرصه اجتماعی و فرهنگی را ریشه یابی کنیم.

وی با بیان اینکه به همت دستگاه های اجرایی در ۲ سال اخیر ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در این شهرستان افتتاح شده است، اضافه کرد: بیش از ۴۰ کیلومتر روکش و آسفالت در روستاهای نقاط صفر مرزی و جاده‌های این شهرستان انجام شد که این مهم در راستای مهاجرت معکوس به روستاها اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت ترافیک شهرستان یادآور شد: از مسئولان ذیربط می خواهیم که آسیب شناسی به موقع مسائل ترافیک درون شهری را در دستور کار ویژه قرار دهند و در این زمینه دستگاه های متولی موظف هستند به منظور کاهش امور ترافیکی درون شهری پژوهش ها و تحقیقات گسترده ای را انجام دهند.

خدری با بیان اینکه فضای مجازی هم دارای فرصت‌ها و هم دارای تهدیدات فراوان به ویژه تهدیدات فرهنگی و اجتماعی است، بیان کرد: باید این موضوع در جلسه ای تخصصی بررسی راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب های فضای مجازی بیشتربه آن پرداخت.