قزوین - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف و ضبط ۶ هزار قلم کالای خوراکی قاچاق در یک دستگاه خودروی سواری پراید خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان راد روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال بود که در مسیر آزادراه زنجان - قزوین کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده قاچاق هنگام عبور یک دستگاه سواری پراید کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: ماموران پلیس توانستند در این عملیات ۲ متهم را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی کنند.

سرهنگ حاجیان راد در تشریح کالاهای کشف شده، تشریح کرد: ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری حدود ۶ هزار قلم انواع شکلات، بیسکوییت، روغن خوراکی و دیگر اقلام خوراکی قاچاق را کشف کردند.

به گفته این مسوول انتظامی، مقابله با کالاهای قاچاق از نوع خوراکی علاوه بر حمایت از تولید داخلی به حفظ و ثبات سلامت در جامعه منجر شده و از هرگونه تهدیدات غذایی نیز پیشگیری می‌کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه کالای قاچاق موضوع را برای رسیدگی بیشتر به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.