اسلام‌آباد - ایرنا - رهبر حزب جمعیت علمای اسلام در پاکستان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را محکوم و اعلام کرد: مقاومت فلسطین با ترور شهید «صالح العاروری» قوی تر می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جمعیت علمای اسلام در اسلام‌آباد، مولانا فضل الرحمان در بیانیه‌ای شهادت صالح العاروری و برخی از همرزمانش در حمله پهپادی رژیم اسرائیل را به ملت فلسطین از جمله رهبران حماس تسلیت گفت.

این چهره‌ سیاسی پاکستان با محکومیت عملیات‌های تروریستی رژیم اشغالگر اسرائیل علیه رزمندگان مقاومت فلسطین و سرزنش دولت‌های غربی به خاطر سکوت در برابر جنایات ادامه‌دار صهیونیست‌ها در غزه، افزود: دوگانگی مجامع بین المللی و سازمان‌های بی کفایت حقوق بشر در قبال تجاوز اسرائیل علیه فلسطینیان شرم آور و نابخشودنی است.

وی تاکید کرد: ترور شهید العاروری نه تنها دفاع مشروع فلسطینیان در برابر رژیم اسرائیل اشغالگر را تضعیف نمی کند، بلکه رزمندگان مقاومت با قدرت مضاعف به نبرد خود علیه این رژیم ادامه خواهند داد.

فضل الرحمان گفت: مردم پاکستان مانند همیشه در کنار ملت فلسطین و رزمندگان شجاع آن هستند و در این راه از اقدامات رهبران حماس در مقابله با توطئه‌های صهیونیستی حمایت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، «صالح العاروری» نائب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.