۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85447596
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرستاده رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان با اسماعیل هنیه دیدار کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - فرستاده رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان طی سفر به پایتخت قطر و دیدار با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شهادت فرزندان و نوه‌های وی در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر حزب جمعیت علمای اسلام در اسلام‌آباد، علامه راشد محمود سومرو به عنوان فرستاده ویژه مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام (شاخه فضل) امروز در دوحه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیدار و پیام تسلیت و همبستگی رهبر حزب را به وی تقدیم کرد.

در این دیدار تماس تلفنی میان مولانا فضل الرحمان و اسماعیل هنیه برقرار شد و طرفین پیرامون آخرین تحولات مرتبط با جنگ غزه تبادل نظر کردند.

رهبر جمعیت علمای اسلام تاکید کرد: مردم پاکستان تا پای جان در کنار فلسطینیان هستند و از نبرد آنان علیه اسرائیل و برای آزادی بیت المقدس حمایت می‌کنند.

وی سکوت جامعه جهانی به ویژه واکنش منفعلانه کشورهای اسلامی در قابل نسل کشی مردم غزه را تاسف برانگیز دانست و افزود: ما در پاکستان به روشنگری علیه جنایات رژیم صهیونیستی و تبیین اهمیت مقاومت فلسطین برای آزادی قدس ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه ۲۲ فروردین سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه در حمله رژیم صهیونیستی به غرب غزه به شهادت رسیدند.«حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha