پاکدشت_ایرنا_رئیس شورای شهر اسلامی پاکدشت گفت: کارهای عمرانی به سرعت و در سطح شهر به تناسب بودجه ای که در اختیار داریم؛ برنامه ریزی خواهد شد.

فرهاد سرداری رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت روز پنج شنبه در محل شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: در زمان سرپرستی دکتر زارعی با همکاری شورای شهر دو دستگاه ماشین آلات سنگین برای راه سازی و سازمان آتش‌نشانی که به قیمت ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی افزود: سه فقره آزاد سازی داشتیم، که درمحله های خاتون آباد و پشت شهرداری روبروی مسجد امام رضا (ع) که این آزاد سازی با مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.


وی خاطرنشان کرد: از عمده فعالیتهای در این ۴۹ روزه انجام شده جمع آوری دستفروشان از سطح شهر بود و مکانی در روبروی کانون شهدای پاکدشت برای این عزیزان در نظر گرفته شده که در آن محل مستقر شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت بر عمده فعالیتهای عمرانی اشاره کرد: ادامه بلوار ۹۰ متری شهدای مظفر که با همکاری واحد عمران و تلاش های حسین پازوکی معاون اجرایی شهرداری تقریبا آزاد سازی آن انجام شد و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

سرداری اضافه کرد: اجرای فضای سبز که پیمانکار قبلی فضای سبز معدوم کرده بود، با فعالیت دوستان و نظارت آقای زارعی فضای سبز شهر احیا شد. همچنین در محله های یبر ، شهید دیز ماری که مشکل چندین ساله اهالی محله بود منتظر آسفالت و بهسازی آن خیابان بودند که با مدیریت و پیگیری شهردار حسین زارعی این کار انجام شد.


وی ادامه داد: پازل ۲۰متری مقداد در دستور کار هست، این پروژه را شروع کردند و در حال انجام شدن است و کارهای عمرانی در سطح شهر به تناسب بودجه ای که در اختیار داریم؛ برنامه ریزی خواهد شد.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.