۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85612849
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۵۲ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری پاکدشت + فیلم

پاکدشت - ایرنا - شهردار پاکدشت با بیان اینکه برنامه های شهرداری در ۲ محور تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های مورد نیاز شهر اجرا خواهد شد، گفت: تا پایان امسال ۵۲ طرح عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد.

پیمان شکرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح و برنامه های شهرداری پاکدشت در ۲ محور انجام شده است که ابتدا پروژه های نیمه تمام که از سنوات گذشته باقی مانده بود و دیگری پروژه های که با توجه به نیازهای شهر آغاز شده است را با همیاری و همکاری همکارانمان در شهرداری پاکدشت به پایان برسانیم

وی افزود: یکی از مشکلات ما در سالهای گذشته مربوط به ساختمان منطقه۲ شهرداری بود که از طریق بخش خصوصی ساخت و ساز آن آغاز و با توجه به مشکلات قضائی پیش آمده مذاکراتی صورت گرفت و این ساختمان تحویل شهرداری منطقه ۲ شد.

اجرای ۵۲ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری پاکدشت + فیلم

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ما در خصوص آتش نشانی تحویل یک دستگاه ماشین اسنوکر با ارتفاع نردبان ۴۲ متر است که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت روز گذشته تحویل ایستگاه آتش نشانی پاکدشت شد و آماده ی خدمت رسانی به مردم این شهرستان شد.

شهردار پاکدشت اضافه کرد: با توجه به تراکم ساخت و سازهای شهر این ماشین در زمینه پیشگیری و پاسخ به بحران با سرعت زمانی مناسب کمک های شایانی می تواند به مردم منطقه داشته باشد و همچنین تجهیز چهار ایستگاه و تکمیل پنجمین ایستگاه آتش نشانی که در ۹ ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

اجرای ۵۲ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری پاکدشت + فیلم

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبه های مردم و شورای شهر پاکدشت که در ردیف بودجه ۱۴۰۳ لحاظ شده بود، کمربندی مظفر شمالی است که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیاردریال آغاز شده و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در روز شورای سال ۱۴۰۴ این کمربندی را احداث نماییم و برای تسهیل عبور و مرور و ترافیک شمال به جنوب شهر پاکدشت موثر باشد.

شکرزاده با اشاره به کمبود فضای سبز در این شهر افزود: توسعه فضای سبز شهر را با توجه به وضعیت نامناسب آن در پاکدشت در دستور کار قرار داده ایم و طرحی را با عنوان پارک های محله ای آغاز و پارک میدان سپاه که حدود هشت هزار متر مربع است و با کاربری محله ای و منطقه ای در دهه ی فجر افتتاح می شود.

این مسئول یادآور شد: از دیگر اقدامات شهرداری می توان به سرپوشیده کردن کانال های سطح شهر و نهضت آسفالت که با اعتباری بیش از یکهزار میلیارد ریال در محلات با رویکرد محله محوری آغاز کرده ایم و امیدواریم تا پایان نیمه دوم سال این طرح را ادامه دهیم و این طرح از محلات کم برخوردار شهرک انقلاب و حصار امیر شروع شده و در مراحل بعد به منطقه یک و مناطق بافت فرسوده خواهد رسید.

اجرای ۵۲ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری پاکدشت + فیلم

شهردار پاکدشت گفت: سامانه ۱۳۷ با همکاری شهرداری پاکدشت و حمایت های شورای اسلامی شهر به صورت سیستماتیک در دستور کار قرار دارد و سامانه ۱۲۵ که بتوانیم فرآیند جدیدی را برای آتشنشانی داشته باشیم و در طرح سیما منظر شهری فعالیت های خوبی را درسطح شهر و خصوصا در بلوار امام رضا (ع) خواهیم داشت.

شهر پاکدشت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha