ارومیه- ایرنا- نمازگزاران ارومیه‌ای پس از برپایی نمازجمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، جنایات رژیم صهیونیستی و اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی را در کرمان محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگران ارومیه ای پس از اقامه نماز همزمان با سراسر کشور در محکومیت حادثه تروریستی زائران گلزار شهدای کرمان و جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی از مصلای امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق نفرت و انزجار خود را از عاملان به شهادت رساندن زائران مزار سردار دلها و همچنین قتل عام های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

نمازگزاران همچنین همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه به نمایش گذاشته و همچنین نفرت و انزجار خود را از حادثه کرمان نشان دادند.

در پایان این آیین، راهپیمایی کنندگان بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیو یستی و حادثه تروریستی کرمان قرائت و بر پایان سریع جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش ایرنا،عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

همچنین رژیم غاصب صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی برای جبران شکست خود دست به قتل عام وحشیانه زنان و کودکان بی گناه مردم غزه و فلسطین در حدود سه ماه گذشته زده و این جنایت هر روز قوت بیشتری می گیرد.