مردم آذربایجان‌غربی هم‌صدا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیسم

ارومیه - ایرنا - نمازگزاران آذربایجان غربی امروز، جمعه با فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و از توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان آذربایجان غربی و نمازگزاران روز جمعه بعد از اقامه نماز، راهپیمایی گسترده‌ای را از مصلاها و مکان‌های برگزاری نمازجمعه در شهرهای مختلف استان آغاز کردند و با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، نابودی اسرائیل و استکبار جهانی را یک‌صدا فریاد زدند.

در این راهپیمایی، نمازگزاران ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای آزادی راه قدس با اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی،جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

نمازگزاران و راهپیمایی کنندگان با شعارهایی چون «مرگ برمنافق»، «دولت جعلی صهیون - با دستان امت می‌شود سرنگون»، «آمریکای جهانخوار خانه صهیونیست است - جمهوری اسلامی دشمن صهیونیست است»، «ما همه عمار توایم خامنه‌ای - یار وفادار توایم خامنه‌ای» با مردم مظلوم فلسظین و غزه اعلام همدردی کردند.

راهپیمایی کنندگان در این خطه از ایران اسلامی از بزرگ و کوچک و زن و مرد با حمل پرچم‌های حزب الله و فلسطین و پلاکاردهایی در محکومیت حمله به سرزمین‌های اشغالی همنوایی و همدلی خود را باردیگر با مردم فلسطین به تصویر کشیدند.

مردم آذربایجان‌غربی هم‌صدا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیسم

یکی از شهروندان ارومیه‌ای در این زمینه گفت: حمایت از مردم جنگ زده فلسطین حمایت از مسلمانان و محکومیت جنایت‌های غاصبان در سرزمین‌های اسلامی است و لازم است همواره موضوع فلسطین از اساسی ترین موضوعات مورد توجه همه مسلمانان در تمام زمان‌ها باشد.

معصومه احمدی در این زمینه با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین سال‌ها موجب شده تا رژیم غاصب در بیم و هراس باشد، اظهار کرد: این مقاومت باید تا نابودی کامل آنان ادامه یابد.

وی اظهار کرد: کشتار انسان‌های بی‌گناه و آوارگی آنان از خاکشان در هیچ دین و مذهبی قابل قبول نیست ولی این رژیم غاصب با حیله و نیرنگ خواهان کشورگشایی و استثمار مسلمانان است.

محمد عباسی یکی از دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی امروز ارومیه نیز در این زمینه گفت: سرزمین فلسطین به ملت فلسطین تعلق داشته و دارد و رژیم اشغالگر قدس و حکومت غاصب صهیونیست‌ها که با ظلم و غصب و قتل عام‌ و جنایت بر این سرزمین و بیت‌المقدس مسلط شده‌اند، غاصب و ظالم و محکوم‌اند.

وی اظهار کرد: همانگونه که بارها شنیده‌ایم بر همه ملتها و انسان‌های حق‌طلب جهان لازم است از مردم ستمدیده و آواره و مبارز فلسطین تا رسیدنشان به حقوق حقه شان به هر نحو ممکن‌حمایت و دفاع کنند.

عباسی ادامه داد: فلسطین خط مقدم نبرد با استکبار است و نباید اجازه داد حریم این خط شکسته شود و دشمنان و توطئه گران همواره باید در واهمه هراس نگهداشته شوند.

یکی دیگر از راهپیمایی کنندگان ارومیه‌ای در این زمینه اظهار کرد: ویران کردن خانه های مسلمانان هرگز بی جواب نمی ماند و رژیم صهیونیستی باید منتظر ضربات مهلک تری از حزب الله و فلسطینی ها باشد و همه مسلمانان حامی مظلومان فلسطینی تا پیروزی کامل هستند.

محمد اقدمی اضافه کرد: در چند روز اخیر شنیده‌ایم که سه هزار موشک بر اسراییل باریدن گرفته و هم اکنون باید قدرت مسلمانان را در مقابل قدرت پوشالی خودشان ببینند و اینکه سازش و تسلیم برای مسلمانان تا گرفتن حقوق خودشان مفهومی ندارد و ما در کنار مردم فلسطین تا تحقق این موضوع هستیم.

مردم آذربایجان‌غربی هم‌صدا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیسم

در ادامه این راهپیمایی در ارومیه همزمان با سایر مناطق استان شهروندان حاضر با به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی اوج انزجار خود را از این اقدامات جنایتکارانه این رژیم به نمایش گذاشتند.

قرائت قطعنامه سراسری محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی و حمایت از فلسطینیان برنامه پایانی مراسم امروز در جای جای آذربایجان‌غربی بود و راهپیمایان با سر دادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این قطعنامه را تایید کردند.

به گزارش ایرنا رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر با عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان جبهه مقاومت که پیش در آمد نابودی رژیم صهیونیستی است و نابودی آن رژیم را رقم خواهد، غافلگیر شده‌ و در پی آن دست به جنایت های بی سابقه در غزه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha