پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: روستائیان در برهه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مؤثر داشته‌اند و این بار نیز در برگزاری انتخاباتی با شکوه، پیشگامان کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری شامگاه شنبه در جلسه مشترک با دهیاران روستاهای بخش مرکزی و جلیل‌آباد پیشوا اظهار داشت: امروز آحاد جامعه و به ویژه دهیاران باید شرایط برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بر اساس چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب در مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم را فراهم کنند.

وی افزود: در عرصه مهم انتخابات یازدهم اسفندماه، دهیاران موظفند تا زمینه را برای مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در فضای روستاها فراهم کنند و این مهم در سایه رضایتمندی حداکثری و اهتمام برای بررسی مسائل و مشکلات و حل آن‌ها محقق می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب و تشریح خدمات دولت به مناطق روستایی سهم عمده‌ای در تشویق و ترغیب روستانشیان به شرکت در انتخابات دارد، امر مهمی که قطعا موجب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

تاجیک‌نوری اضافه کرد : دهیاران بازوان توانمند و مجری سیاست‌ها و برنامه های کلان دولت در مناطق روستایی هستند که می‌توانند با افزایش سطح آگاهی خود و روستاییان، مردم را برای انتخاب فرد اصلح یاری کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات با شکوه، موضوع اصلی و اولویت کشور است و از دهیاران انتظار می‌رود تا با بهره‌گیری از همه ظرفیتها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: لازمه برگزاری انتخابات سالم و باشکوه، قانونمداری، عمل و توجه به قوانین وآیین نامه های انتخاباتی است، دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان می‌توانند ضمن تقویت نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه روستایی، زمینه خلق حماسه حضور روستائیان در انتخابات را فراهم کنند.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.