۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85500634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پیشوا : تشکیل شرکت‌های تعاونی روستاها مهمترین راه برای تحقق شعار سال است

پیشوا- ایرنا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: یکی از مهمترین راه‌های تحقق شعار سال، تشکیل شرکت‌های تعاونی است و دهیاران می‌توانند این فرهنگ را در مناطق روستایی بسط و گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری روز پنجشنبه در جلسه مشترک با دهیاران بخش جلیل‌آباد پیشوا که در محل بخشداری برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر، به موضوع تولید، ایجاد اشتغال و توجه به توانمندی‌های داخلی اشاره داشته‌اند و امسال نیز بر نقش مهم و اثرگذار مردم در تحقق این مهم تأکید کرده‌اند.


وی با بیان این که یکی از مهمترین راه‌های تحقق افزایش مشارکت مردم، تشکیل شرکت‌های تعاونی است افزود: یکی از مهمترین راه‌های رفع مشکلات اقتصادی با استفاده از توان و مشارکت مردم که محقق کننده شعار سال است، ایجاد شرکت‌های تعاونی است که در آن، با سرمایه‌های اندک، کارهای بسیار بزرگی انجام می‌شود.


وی گفت: با استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی می‌توان علاوه بر ایجاد جهش تولید، مشارکت مردم را در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار نیز جلب کرد.


تاجیک‌نوری با اشاره به این که قانون اساسی نیز به امر تعاون تأکید دارد اظهار داشت: دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیس به موضوع شرکت‌های تعاونی روستایی توجه ویژه دارد از این رو دهیاران موظفند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر روستا، زمینه تشکیل شرکت‌های تعاونی تخصصی را فراهم کنند.


فرماندار پیشوا با اشاره به این که دهیاران نمایندگان دولت در مناطق روستایی هستند افزود: دهیاران باید با تلاش و جدیت، برنامه‌های دولت را در مناطق روستایی دنبال نموده و موضوعاتی همچون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در اولویت خود قرار دهند.


وی گفت: موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های جدی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیس است بنابراین دهیاران موظفند با اغنا افکار عمومی، زمینه افزایش فرزند آوری در مناطق روستایی را فراهم کنند.


شهرستان پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل آباد و با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha