اصفهات-ایرنا- تیم والیبال «رازین پلیمر تهران» با شکست سه بر یک سپاهان در اصفهان،طلسم نباختن سپاهان در خانه شکست و تنها تیم بدون شکست لیگ دسته اول والیبال مردان ایران باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «تیم‌ والیبال فولاد مبارکه سپاهان» شامگاه دوشنبه در یک مسابقه طولانی در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در حالی که از ساعت 16 در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان به مصاف صدرنشین رقابت‌ها، تیم «رازین پلیمر تهران» رفته بود، در پایان با نتیجه سه بر یک نتیجه را به میهمان تهرانی خود واگذار کرد.

این مسابقه که حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران بود، به نوعی نبرد رکوردداران این لیگ و رقابت تیم اول و دوم جدول مسابقات به شمار می رفت.

بلندقامتان سپاهان که تا پیش از این دیدار در فصل جاری رکورد شکست ناپذیری در خانه را از خود به جای گذاشته بود با شکست خانگی امروز نوار پیروزی‌هایشان در خانه پاره شد ولی «رازین پلیمر تهران» که تنها تیم این فصل از مسابقات است که در هیچ مسابقه ای متحمل شکست نشده است توانست رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

شاگردان بالسا رادولوویچ در «تیم‌ والیبال فولاد مبارکه سپاهان» در سِت‌های اول‌،سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۸ ، ۲۵ بر۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را به «رازین پلیمر» واگذار کردند و تنها در سِت دوم با نتیجه 25 بر 17 توانستند شاگردان مرتضی هداوند در تیم «رازین پلیمر تهران» را شکست دهند.

در دیدار امروز «تیم‌ والیبال فولاد مبارکه سپاهان» شامل علیرضا جلالی، علیرضا کرباسی، محمدرضا حضوری، محمد حسین موذن صفایی (لیبرو)، سپهر به نژاد، آرمان رحیمی، علیرضا بکرانی، امیرحسین یوسفی، ماهان برزکار، محمد افتخاری، مهدی توکلی، محمد جمدی، علی داوری بود.

سید جواد میر احمدی، امیر رضا فرجی الهی، میاد مومنی، کیان آخوندی، محمد امین رحیمی، فرزان رضوانی، سید احمد اسماعیل نژاد، علیرضا اقامجیدی، حامد نظری، رسول خریداری، مهدی سروایی، عرفان محمدی نیز نفرات تیم «رازین پلیمر تهران» تهران در دیدار امروز بودند.

به گزارش ایرنا، قضاوت دیدار امروز با احمد سرمست بود که با همراهی داود نافعی، قضاوت این رقابت را بر عهده داشتند.