دماوند - ایرنا -  همایش رویای مادری، زندگی فاطمی عصر روز سه شنبه با حضور مسئولان، رئیسان هیات های ورزشی و خانواده های دماوندی در سالن ورزشی ولیعصر (عج) گیلاوند این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم اجرای برنامه‌های شاد و ورزشی با حضور دختران و مادران و به همراه تجلیل از مادران با شکوه همراه بود.

معاون امور فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این آیین اظهار داشت: بانوان افزون بر وجهه اجتماعی، دارای وجهه خانوادگی نیز هستند که بسیار ارزشمند بوده که یک بانو در اجتماع و خانواده بدرخشد و این ۲ مهم با هم تناقض نداشته باشد.

محمد ربیعی ادامه داد: زنان رسالت های مهمی بر عهده دارند که از ابتدای اسلام نیز همین گونه بوده و در هر ۲ عرصه نقش آفرینی کرده و حضور پرشور داشتند.

وی اظهار داشت: درست است که بانوان حدود ۵۰ درصد از جامعه را تشکیل می دهند اما در خانواده بیشترین اثر را دارند چون بانو به عنوان مدیر خانواده تعریف شده و در کنار آن، نقش تربیتی را نیز ایفا می کند و در آینده فرزند یک خانواده در جامعه اثرگذار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نیز در ا ین همایش گفت: دماوند یکی از شهرستان های با استعداد قطب استان تهران است و در این مدت که در شهرستان حضور داشتم، متوجه شدم که با توجه به قهرمانی هایی که توسط ورزشکاران کسب شده این منطقه قهرمان پرور است و استعدادهای ارزشمندی دارد.

افشین هادی چگینی افزود: بانوان این منطقه با حجاب اسلامی در میادین بین المللی حضور داشته و پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز در آوردند و آقایان هم در رده های مختلف قهرمانی بسیاری داشتند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته، در نظر داریم دهه فجر مراسم تقدیر از ورزشکاران شهرستان را برگزار کنیم؛ رئیسان هیات های ورزشی شهرستان مدیران داوطلب بدون حقوق هستند که با عشق و علاقه، وقت و هزینه شخصی خود را صرف قهرمان پروری می کنند.

شهرستان دماوند از ۲ بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده و در ۴۵ کیلومتری شرق پایتخت قرار گرفته است.