دوحه- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شروع بسیار خوبی در جام ملت‌های آسیا داشتم اما اگر ۱۰ بر یک ببریم از گل خوردن ناراحت می‌شوم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری چهار بریک تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین و شروع مناسب در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر و به کادر فنی، بازیکنان و مردم عزیزم تبریک می‌گویم. همیشه بازی‌های اول سخت است، اما خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم.

وی در مورد ناراحتی‌اش از گلی که دریافت کرد، گفت: خیلی ناراحت شدم و دوست داشتم کلین‌شیت کنم. اگر ۱۰ بر یک هم برنده شویم، وقتی گل بخوریم، من ناراحت هستم. چند دقیقه پایانی نیمه نخست، مقداری تمرکز نداشتیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم و با تمرکز کامل بازی کنیم.

بیرانوند در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گفته بود گُلر خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است، توضیح داد: قلعه‌نویی همیشه به من لطف دارد، اما با صحبتش شرایط ما دروازه‌بانان مقداری سخت شد. با این حال، امیدوارم بتوانیم تمجید و محبت او را جواب بدهیم.

وی در این خصوص که اگر یک کلین شیت دیگر داشته باشد به بهترین دروازه‌بان ایران در تاریخ جام ملت‌ها تبدیل می‌شود، گفت: این مسائل و رکوردها سال‌ها برای همه افتخار ماندگاری خواهد بود. شرایط خوبی دارم و رکوردهای زیادی زده‌ام، ان‌شالا با کمک بچه‌ها این اتفاق رخ بدهد.