تهران- ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ویدئو جدیدی را درباره سرنوشت اسیران صهیونیست با عنوان «شما چه فکر می‌کنید؟» منتشر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، این ویدئو با نشان دادن تصاویر سه اسیر صهیونیست آغاز شده و سپس این سوال به سه زبان عربی، انگلیسی و عبری از سران و توده صهیونیست‌ها پرسیده می‌شود که «شما درباره سرنوشت آنها چه فکر می کند؟»

سپس زیر تصاویر این سه اسیر، سه پرسش «آیا همه آنها کشته شده اند؟»، «آیا برخی کشته و برخی دیگر زخمی شده اند؟» و آیا همچنان در قید حیات هستند؟» مطرح شده است.

در پایان این ویدئو نیز پیام «ما امشب شما را از سرنوشت آنها مطلع خواهیم کرد»، نقش می‌بندند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به حدود ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.