یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد از برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران در این شهرستان خبر داد و گفت: مربیان و داوران برای موفقیت و انجام وظایف بهتر به دانش روز نیاز مبرم دارند.

به گزارش ایرنا، "سید حسن حسینی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این دوره با حضور ۲۰ نفر از مربیان از روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه جاری در مجموعه ورزشی شهید پاک نژاد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره که توسط کمیته آموزش هیات فوتبال یزد برگزار می‌شود مربیان، آموزش‌های تئوری و عملی را زیرنظر سعید خدارحمی از مدرسان فدراسیون فرا می‌گیرند.

رییس هیات فوتبال شهرستان یزد بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته کلاس عملی مربیان فوتسال سطح یک ایران در سالن شهید زارچی پور در بلوار نواب صفوی برگزار می‌شود.

حسینی به اهمیت برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی بر حسب ضرورت برای جامعه هدف توسط این هیات اشاره کرد که جزو رویکرد محوری است و سالانه تداوم دارد.

توسعه فوتبال در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری یزد در گرو برگزاری دوره‌های آموزشی استوی گفت: برای توسعه رشته فوتبال در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری یزد که ظرفیت‌های خوبی در حوزه مربیگری و داوری دارد باید بیش از گذشته به انجام آن اقدام شود.

رییس هیات فوتبال یزد از همکاری خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، نشریات کشوری و محلی و سرپرستی روزنامه‌ها به خاطر همکاری قدردانی کرد.

حسینی گفت: انعکاس به موقع اخبار و گزارشات هیات فوتبال یزد در قالب کمیته‌های مختلف نقش مهمی در فرهنگ سازی و تقویت این رشته و همچنین ایجاد انگیزه و دلگرمی جامعه هدف دارد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، انجام مسابقات در رده‌های مختلف سنی، توجه به پیوست فرهنگی، جلب همکاری پیشکسوتان، ارتباط قوی و پیگیری امور با همدلی و همکاری مسئولان در بخش‌های مختلف و سایر موارد جزو برنامه سالانه هیات فوتبال یزد است.

هیات فوتبال شهرستان یزد در مجموعه ورزشی شهید پاک نژاد مستقر است و روزهای زوج هفته از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در خدمت مردم و عموم ورزشکاران به خصوص رشته فوتبال است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده، ۵۰ هیات ورزشی و ۶۰۰ باشگاه فعال دارد.