۴۵۰ مربی و داور فوتبال و فوتسال یزد دانش خود را به روز کردند

یزد- ایرنا - رییس هیات فوتبال یزد گفت: ۴۵۰ نفر از داوران و مربیان فوتبال و فوتسال خانم و آقا با شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی دانش خود را به روز کردند.

به گزارش ایرنا ، " سید حسن حسینی " عصر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: در یکسال گذشته ۱۴ کلاس آموزشی داوری، مربیگری و دانش افزایی در شهرستان یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی جزء برنامه محوری هیات فوتبال است و تا پایان امسال بر حسب ضرورت با همکاری کمیته داوران و مربیان دوره‌های آموزشی و دانش افزایی برگزار می شود.

حسینی تاکید کرد: برای توسعه فوتبال و فوتسال در یزد به دلیل استعدادهای خوبی که وجود دارد آموزش همواره در اولویت بوده و بهره گیری از دانش روز در گرو برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان برجسته فدراسیون فوتبال است.

۴۵۰ مربی و داور فوتبال و فوتسال یزد دانش خود را به روز کردند

وی یادآور شد: نظارت بر نحوه فعالیت مدارس فوتبال، فوتسال و برگزاری مسابقات از دیگر برنامه‌های محوری این هیات در سال‌جاری است.

حسینی با بیان اینکه برای موفقیت فوتبال یزد به همکاری بخش‌های مختلف اداری و اجرایی و حمایت مالی بخش خصوصی نیاز داریم بیان کرد که ایجاد زیرساخت های و سخت افزارها از دیگر الزامات توسعه فوتبال یزد است.

وی گفت: هم‌اکنون تنها یک چمن در اختیار هیات فوتبال استان است که به نسبت پتانسیل های ورزشی این استان این زیرساخت جوابگو نیست.استان یزد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha