آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نماد همبستگی ملی دانست و گفت: امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت افزاری برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه فراهم خواهد شد.

جمال صالح‌زاده چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۷ نفر برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام اولیه کردند که پس از بررسی در نهایت صلاحیت ۲۷ نفر برای شرکت در انتخابات احراز شده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق روز شمار ابلاغی و قانون در حوزه انتخابیه شهرستان شادگان پیش‌بینی شده است.

صالح‌زاده با بیان اینکه حضور پرشور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات استحکام بخش پایه‌های نظام اسلامی است افزود: مشارکت گسترده در انتخابات، دشمن را که به دنبال کاهش مشارکت مردم در صحنه انتخابات است را ناامید خواهد کرد.

فرماندار شادگان گفت: باید تابع قانون و پاسدار رای مردم بود و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

صالح‌زاده بیان کرد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، گفت: مردم باید با وجود تلاش دشمنان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.

وی نقش رسانه در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهم دانست و بیان کرد: سرفرازی نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است و باید زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف در انتخابات فراهم شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.