تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

شیراز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: صلاحیت حرفه‌ای ۲۰۵ نفر از سیمبانان و نیروهای پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق فارس که از روز گذشته آغاز شده تا سوم بهمن ماه در شهر لار با حضور ۳۰ ارزیاب استانی و کشوری مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا کریمی فرد دوشنبه اظهار کرد: از آنجا که سیمبانان و نیروهای اجرایی به عنوان رزمندگان خط مقدم و صف اول صنعت برق تلقی می‌شوند، بنابراین ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای آنان و همچنین ارتقا سطح دانش و مهارت این گروه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس بر اهمیت ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان و نیروهای پیمانکاری تأکید کرد و افزود: در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار برای تمامی مشترکان توسط صنعت برق استان و فائق آمدن بر چالش‌هایی که صنعت برق با آن روبروست، ضرورت دارد تا نیروهای اجرایی این صنعت همواره از آمادگی کامل برخوردار بوده و سطح آموزش و اثر بخشی آنها پیوسته مورد بازبینی و سنجش قرار گیرد.

وی در خصوص رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیروهای پیمانکاری شهرستان های جنوبی فارس گفت: به منظور اجرای ابلاغیه وزارت نیرو و موضوع اجرای نظام‌نامه ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیروهای پیمانکاری و با توجه به گستردگی فارس این پروژه در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان در چهار منطقه برنامه‌ریزی شده و هم‌اکنون جهت شهرستان‌های جنوبی با محوریت شهرستان لارستان در حال انجام است.

کریمی فرد با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان و تأثیر به سزای آن بر کیفیت خدمت‌رسانی به مشترکان گفت: در طی روزهای این رویداد ارزشمند، مباحث مهم ایمنی نیروهای پیمانکاران، بحث‌های روانشناسی سیمبان و توجه به تمام ابعاد سلامت روح و روان و انجام مشاوره‌های روانشناسی در سطح کارکنان و نیروهای پیمانکاری انجام و سنجیده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس اظهار کرد: نتایج حاصل از این ارزیابی‌ها به صورت محرمانه در بانک‌های اطلاعاتی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت تا برای آن دسته از همکاران که نیاز به آموزش‌های بیشتری دارند، برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.