شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: ۵۴ برنامه شاخص با اجرای ۵۷۵ فعالیت برای دهه فجر امسال در این شهرستان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مهدی اسماعیلی روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان میامی با بیان اینکه در اجرای این برنامه‌ها از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت، دهیاران و شوراها استفاده می‌شود، افزود: میقات الصالحین، جشن انقلاب، نشست‌های جهاد تبیین و عهد سبز درختکاری از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده است.

وی به نورافشانی شب ۲۲ بهمن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲۴۰ میلیون ریال هزینه برای اجرای این برنامه برآورد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه کانالی در شبکه‌های اجتماعی در راستای تبیین دستاوردهای شهرستان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: شعار این کانال «هر فرد میامی یک ستاد انتخابات است»، تعیین شد.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: دستاوردهای هر دستگاه اجرایی از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به صورت های مختلف در این کانال‌ها نشر داده می‌شود.

دستاوردهای نظام در دهه فجر تبیین شود

فرماندار میامی هم در این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی، نهاده‌ها و سازمان‌های شهرستان از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای نظام استفاده کنند.

علیرضا آشوری افزود: مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر فرصت مناسبی برای هر سازمان است تا اهداف و دستاوردهای خود را به منظور ایجاد امید در مردم بیان کند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فرصت شناس باشند، ابراز کرد: نشست تبیینی با کارکنان، نصب بنر و برپایی نمایشگاه از دستاوردها در دستور کار هر دستگاه قرار گیرد.

آشوری با بیان اینکه فضاسازی شهری به منظور بزرگداشت دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در دستور کار شهرداری‌ها باشد، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تا سه روز ساعت آینده برنامه‌های دهه فجر را مشخص و برای فرمانداری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه باید شور و نشاط ایجادشده در دهه فجر را به انتخابات گره زد، افزود: دشمنان نظام و انقلاب با روش‌ها و برنامه‌های مختلف به دنبال این هستند که مردم حضوری کم رنگ در انتخابات داشته باشند.

فرماندار میامی بر استفاده از سخنرانان در آیین‌های دهه فجر به ویژه برای دانش‌آموزان و فرهنگیان تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا با هماهنگی اداره بنیاد شهید انجام شود زیرا شهدا و خانواده های شهدا حق بزرگی دارند و باید در این برهه از شهدا یاد شود.

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر با ۲ بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.