قزوین - ایرنا - مدیر کارگروه ورزش دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار قزوین گفت: ۹۳ بانوی ورزشکار استان پس از ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ندا پاکدامن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: ارزیابی این ۹۳ بانوی ورزشکار به اتمام رسیده و هم اکنون نوبت به داوری ملی می‌رسد تا نفرات نهایی برگزیده شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام ورزشکاران از بین نخبگان و ملی پوشان صورت گرفته است، تصریح کرد: برخی از این افراد که حضور موفقی در میادین بین المللی داشتند با دعوت کنگره ملی ثبت نام کردند، اما تلاش شده تا از ظرفیت دیگر بانوان ورزشکار توانمند نیز به نحو مطلوب استفاده شود.

به گفته پاکدامن، بیش از ۹۰۰ بانوی استان قزوین در هشت عرصه مختلف فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و پژوهشی و فن‌آوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی و ورزش در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ثبت نام کرده‌اند.

این مسوول ادامه داد: مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا قبل از پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین خاطرنشان کرد: برای هر کدام از عرصه‌های عنوان شده در کنگره ۹ داور و ارزیاب با هدف شناسایی، تطبیق و داوری انتخاب شده‌اند.