دوحه - ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط تیم گفت: بازی به بازی بهتر خواهیم شد و این موجب خرسندی است.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک برابر امارات به برتری رسید. هر ۲ گل ایران در این بازی را مهدی طارمی وارد دروازه امارات کرد. ایران با ۹ امتیاز کامل به مرحله حذفی گام گذاشت.

تیم ملی ایران دور گروهی این رقابت‌ها را با هفت گل زده و ۲ گل خورده به پایان رساند.

سامان قدوس در پایان این بازی در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها اظهار داشت: برد خوبی بود، با اینکه در برخی لحظات، مسابقه برای ما سخت شد اما در کل خیلی خوب بازی کردیم، در صدر جدول قرار گرفتیم و بازی با استایلی به نمایش گذاشتیم. ۳ بازی، ۳ برد و ۹ امتیاز خیلی خوب است.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و فکر می‌کنم با سوریه بازی داریم که جدال سختی است. درباره این بازی آنالیز خواهیم کرد و با تمرکز بالا وارد این مرحله حذفی خواهیم شد.

هافبک تیم ملی اظهار داشت: تیم از هارمونی خوبی برخوردار و بازی به بازی بهتر هم می‌شود. من نسبت به این موضوع خیلی خرسندم.

قدوس در خصوص اینکه چه تیمی بهترین تیم آسیا در این رقابت‌ها بوده، اظهار داشت: به نظرم تمام تیم‌ها بهترین تیم در این رقابت بودند. شما چندین نتیجه عجیب و غریب دیدید. به خاطر همین همه تیم‌ها خوب و قدرتمند هستند.

وی در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند نیز گفت: به نظرم او بهترین دروازه‌بان آسیاست. از اینکه او را ما نجات داد، سورپرایز نشدم. خیلی خوشحالم که او را در تیم ملی داریم.