افاضلی: VAR فقط به ضرر ما بود!

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: VAR همه صحنه‌ها را به ضرر ایران گرفت که البته این از اتفاقات جالب فوتبال است که برای ما رخ داد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، هومن افاضلی مشاور فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان بازی با امارات که با پیروزی دو بر یک کشورمان همراه شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ملی هر دو نیمه را خیلی خوب شروع کرد. در نیمه اول بازی کامل تحت کنترل ما بود و در وقت دوم نیز شروع خوبی داشتیم.

وی افزود: یک پنالتی به سود امارات گرفته شد که می‌توانست شکل بازی را تغییر دهد. داوران در این باره باید نظر بدهند اما به عقیده من پنالتی نبود و داور ازبکستانی دچار اشتباه شد.

مشاور فنی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: یک مقداری در دقایق پایانی بازی بازیکنان ایران که خیالشان از پیروزی و صعود به عنوان تیم اول راحت شده بود، بازی را ساده گرفتند، اما در بقیه تایم بازی کاملا از تیم حریف بهتر بودیم.

وی تاکید کرد: در مرحله گروهی که برای ایران به پایان رسید، بهترین عملکرد و کیفیت را مقابل امارات در زمین اجرا گذاشتیم.

افضلی در پایان گفت: از مرحله حذفی شکل و نوع بازی تیم‌ها متفاوت است. مسابقات به صورت تک حذفی است و برنامه تیم‌ها به گونه دیگری خواهد بود. بازی با سوریه هیچگاه بازی راحتی برای ایران نبوده است. این تیم فیزیکی است و برای بازی با ایران انگیزه‌های زیادی دارد.

تیم ملی فوتبال ایران با برتری دو بر یک مقابل امارات با ۹ امتیاز و مقتدرانه راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد تا حریف سوریه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha