تهران - ایرنا - وزیر تندروی رژیم صهیونیستی به موفقیت جنگ روانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در میان توده صهیونیست ها اذعان کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»،«بزالل اسموتریچ» مدعی شد که «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در غزه از طریق اسرای صهیونیست، جنگ روانی در میان صهیونیست ها به راه انداخته است.

وی افزود: تظاهرات خانواده های اسرای فلسطینی فقط بهایی را که حماس برای آزادی اسرا مطالبه می کند، افزایش می دهد.

با وجود گذشت حدود چهار ماه از حمله به غزه، رژیم صهیونیستی به اهداف اعلامی خود برای نابودی حماس و آزادی اسرا دست نیافته است.

تشدید اختلافات بین سران رژیم صهیونیستی و اوج گرفتن تظاهرات سراسری علیه کابینه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی، فشارها بر راست‌گراهای حاکم را برای تسلیم شدن در مقابل مقاومت فلسطین افزایش داده است.

در همین حال انتقادات از کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به خاطر شکست در آزادی اسرای صهیونیست افزایش یافته و این روزها، سرزمین‌های اشغالی صحنه تظاهرات علیه کابینه است.

حتی در شورای جنگ رژیم صهیونیستی نیز، «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» و «گادی آیزنکوت» عضو این حزب، خواهان در اولویت قرار گرفتن مساله اسرای صهیونیست هستند. بیشتر توده صهیونیست ها نیز همین درخواست را دارند.

برخی کارشناسان و مقامات رژیم صهیونیستی هدف نتانیاهو و جریان راست افراطی حاکم بر کابینه این رژیم را از تداوم جنگ علیه غزه، حفظ بقای خود می دانند، زیرا بلافاصله بعد از آتش بس، این کابینه سقوط کرده و اعضای آن به خاطر شکست از مقاومت فلسطین محاکمه خواهند شد.

عملیات طوفان الاقصی موجب تشدید اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی شده و جایگاه ائتلاف حاکم بر کابینه این رژیم در میان توده صهیونیست ها را تضعیف کرده است.