تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

تهران-ایرنا- منابع خبری از نبردهای شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در منطقه «بطن السمین» واقع در خان‌یونس در جنوب نوار غزه رخ داده است.

منابع خبری همچنین از حملات توپخانه‌ای و بمباران این منطقه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگار شهاب همچنین از شنیدن صدای انفجارها و درگیری‌های شدید در مناطق غربی شهر «بیت‌لاهیا» واقع در شمال غزه از بامداد امروز تاکنون بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش ایرنا، جنگ علیه مردم غزه در حالی وارد یکصد و شانزدهمین روز شده که ارتش رژیم صهیونیستی به گسترش عملیات زمینی خود در شهر خان یونس ادامه می‌دهد و همزمان حملات هوایی مداوم و گلوله باران‌های توپخانه‌ای شدید علیه غیرنظامیان و آوارگان را دنبال می‌کند تا فلسطینیانی که از جهنم شمال نوار غزه به این شهر پناه آورده‌اند را بار دیگر آواره و قربانی کند.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته (دوشنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر خبر داد.

در حالی که اوضاع مردم غزه فاجعه بار است و منابع خبری از گسترش بیماری میان بیش از ۷۰۰ هزار نفر از آوارگان آن خبر داده اند،«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز گذشته گفت که نظامیان این رژیم باید به طرف هر فلسطینی که به اطراف غزه نزدیک می‌شود، شلیک کنند.

وی همچنین «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل را تهدید کرد که دستور شلیک تیر در غزه توسط نظامیان اشغالگر را به گونه‌ای تغییر دهد که آنها به طرف هر فلسطینی که به اطراف غزه نزدیک می‌شود، شلیک کنند.

بن گویر که در کنفرانس ازسرگیری شهرک‌سازی در غزه سخن می‌گفت، در ادامه تهدید کرد: چنانچه این خواسته عملی نشود، فعالیت کابینه ائتلافی «اسرائیل» را با اختلال مواجه خواهد کرد.