زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان هلال احمر که با رسالت انسانی و برای حمایت از سلامت انسانها تلاش می‌کنند با توجه به داشتن باورها و اعتقادات قوی می‌توانند سفیران جهاد تبیین برای مقابله با دشمنان باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در نشست تخصصی و هم اندیشی با داوطلبان هلال احمر زنجان، افزود: امروزه دشمن با همه ابزارهای نوین در اختیار خود، درصدد تغییر باورها و رفتارهای جامعه ایرانی است چون در حوزه نظامی امکان رویارویی و عرض اندام ندارد.

هاشمی تاکید کرد: امروز امنیت کشور که با تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی و امنیتی کشور به دست آمده بسیار حائز اهمیت است و بسیاری از کشورها از این نعمت بی بهره هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروزه هلال احمر باید با کمک داوطلبان بتواند سهم خود را در پایداری و بقای نظام و ارزش های اسلامی ایفا کند و گام های بلندی را در عرصه جهاد تبیین و روشنگری بردارد.

وی در ادامه با تشکر از زحمات داوطلبان هلال احمر،‌ افزود: این نیروها بدون چشمداشت و بی منت در جهت خدمت به هموطنان، شبانه روزی و با جان و دل کار، و در این مسیر با خدا معامله می کنند.

هاشمی اظهار داشت: همه نیروها و مسوولان هلال احمر وظیفه دارند بی منت در خدمت داوطلبانی باشند که با نگاه انسانی در این مجموعه به جامعه هدف خدمت می کنند و این رسالت خطیر مسوولان است که باید به آن توجه مضاعف داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: نهادینه کردن این موضوع، مطالبه گری داوطلبان مجموعه هلال احمر را می طلبد چرا که رسالت و اهداف هلال احمر توسط این قشر محقق می‌شود.

در پایان این نشست از خدمات اعضای داوطلبان هلال احمر زنجان قدردانی و یکی از اعضا با حکم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان مشاور معاونت امور داوطلبان منصوب شد.