۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85353388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ هزار و ۲۴۰ نفر از آموزش‌های هلال احمر زنجان بهره‌مند شدند

زنجان - ایرنا - معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۳۸ هزار و ۲۴۰ نفر در سطح استان از آموزش‌های هلال احمر در قالب یک‌هزار و ۲۸۴ دوره آموزشی بهره مند شدند.

اکرم یاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی، کارکنان شرکت ها، واحدها و کارخانه های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان ها، محلات، مساجد، اعضای خانه های هلال، پایگاه های امداد و نجات جاده ای و اعضای هلال احمر ارائه شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به ارایه آموزش کمک‌های اولیه برای سربازان وظیفه در زنجان، گفت: با توجه به تمدید توافقنامه مشارکت در آموزش در حوزه مهارت آموزی و ارتقای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بین جمعیت هلال احمر و ستاد کل نیروهای مسلح، طرح آموزش همگانی در مراکز و پادگان های آموزشی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: سال های گذشته این طرح به منظور ارتقای آمادگی عموم افراد جامعه در برابر حوادث و سوانح انجام شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: از این پس دوره های آموزشی همگانی شامل آمادگی در مخاطرات و کمک های اولیه در قالب ۳۰ ساعت آموزش به صورت ۱۶ ساعت حضوری و ۱۴ ساعت غیر حضوری و با مطالعه منابع مربوطه برگزار خواهد شد.

یاری خاطرنشان کرد: بر این اساس این آموزش ها در برنامه تفصیلی رزم مقدماتی کارکنان و سربازان وظیفه در کلاس های استاندارد برای همه کارکنان وظیفه در مراکز و پادگان های آموزشی لازم الاجراست.

وی خاطرنشان کرد: محتوای آموزشی توسط پادگان های آموزشی در قالب کتابچه مدون، تکثیر و در اختیار فراگیران قرار می گیرد و پس از آن مربیان در خصوص ساعت و سرفصل های حضوری به رفع اشکال و ارایه توضیحات تکمیلی می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha