تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در حالی امشب در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا برابر سوریه قرار می‌گیرد که پیش از آغاز این دیدار، حواشی جالبی رخ داد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان فوتبال ایران موفق شدند در گروه C این رقابت‌ها با کسب ۹ امتیاز و با اقتدار راهی مرحله حذفی شود. یوزها ابتدا با نتیجه ۴ بر یک تیم ملی فلسطین را مغلوب کردند و در ادامه با یک گل هنگ‌کنگ را از پیش‌رو برداشت و در نهایت نیز با برتری ۲ بر یک مقابل تیم ملی فوتبال امارات جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی به عنوان صدرنشین را کسب کردند.

در مقابل تیم ملی فوتبال سوریه در گروه B این رقابت‌ها موفق شد با ۴ امتیاز به عنوان یکی از چهار تیمِ برترِ سوم راهی مرحله حذفی شود. عقاب‌های قاسیون کار خود را با تساوی بدون گل مقابل ازبکستان آغاز کردند، در ادامه با یک گل مغلوب استرالیا شدند و در نهایت نیز با یک گل هند را از پیش‌رو برداشتند و موفق شدند برای اولین‌بار در تاریخ این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند.

در این گزارش قصد داریم شما را در جریان حواشی جالب پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه قرار دهیم.

هواداران ایران تشویق و حمایت از تیم ملی را چند ساعت قبل از شروع دیدار مقابل سوریه آغاز کردند.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال در چمن ورزشگاه عبدالله بن خلیفه حاضر شده تا شرایط آن را بررسی کنند.

اقامه نماز جماعت توسط هواداران تیم ملی فوتبال بیرون ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قبل از شروع دیدار تیم ملی مقابل سوریه صورت گرفت.

تشویق علیرضا بیرانوند توسط هوادارن ایرانی حاضر در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه.

گرم‌کردن بازیکنان دو تیم ایران و سوریه پیش از آغاز آخرین دیدار مرحله یک‌هشتم جام ملت‌های آسیا.