گنبدکاووس- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان شریعت، ولایت و مردم را سه رکن اساسی حاکمیت اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با پیوند خوردن این سه اصل، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و همچنان در اوج حرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سیدموسی حسینی روز پنجشنبه در یادواره ۷۲ شهید عشایری گلستان به میزبانی مراوه‌تپه اظهار کرد: مسوولیت اصلی شکل‌گیری پیوند مردم با ولایت و شریعت را شهدا با نثار جان خود انجام دادند و نسل نو و افرادی که در این عصر زندگی می‌کنند باید این پیوند را مستحکم نگه دارند.

وی افزود: هر جریان داخلی و خارجی و هر مسوولی که بر خلاف پیوند مردم با ولایت و شریعت حرکت کند در زمین دشمن بازی کرده چرا که تضعیف این پیوند خیانت به اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان یکی از شاخص‌ترین ویژگی شهدا را زمان‌شناسی دانست و گفت: شهدا با شناخت دشمن و از طرفی ایمان راسخ به اسلام، ولایت و رهبری در بهترین زمان برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان رفتند و در این راه آسمانی شدند و همگی ما وظیفه داریم همواره با برگزاری یادواره‌های شهدا یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

حسینی ادامه داد: اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی منطبق با فطرت بشری است و هر فرد با وجدان بیدار از هر کیش و آیینی می‌تواند با الگوگیری از این اصول در مسیر مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم حرکت کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه منویات رهبر معظم و وجود جوانان دانشمند با انگیزه، در بالاترین درجات موفقیت در عرصه‌های گوناگون علمی و نظامی قرار دارد و وضعیت سلامت در کشور به قدری ارتقا یافته که ایران به عنوان مرکزی برای توریسم درمانی شناخته می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: روند انقلاب روبه رشد است و بر خلاف نظریات دانشمندان غربی مبنی بر اینکه هر انقلابی آغاز، اوج، تثبیت و افول دارد، انقلاب اسلامی ایران همچنان بدون توقف در اوج حرکت می‌کند.

حسینی با تاکید بر همراهی مردم با ولایت و رهبری در بی اثر کردن فتنه‌های دشمنان در طول چهار دهه گذشته، بیان کرد: استقبال پرشور نوجوانان از مراسم اعتکاف امسال نشان از همراهی آنان با ولایت و رهبری دارد.

وی نسل کشی در غزه را نمایشی از چهره واقعی تمدن غربی دانست و گفت: جان انسان‌ها در مکتب آنها ارزشی ندارد که اگر داشت این چنین کودک کشی نمی‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ادامه دار بودن توطئه‌های دشمنان از جمله برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: ملت ایران در سایه پیوند با شریعت و ولایت با مشارکت پرشور خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان در تضعیف آرمان‌های انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند.