۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85372624
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجدید بیعت مدیران گنبدی با شهدای انقلاب + فیلم

۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85372624
تجدید بیعت مدیران گنبدی با شهدای انقلاب + فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس همزمان با آغاز جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهیدان با آرمان‌های این عزیزان والامقام و امامین انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برلزوم بزرگداشت باشکوه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب باحضور پرشور اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

سیدعلی حسینی افزود: دهه فجر، عید بزرگ انقلاب اسلامی، امام راحل و ملت بزرگ ایران است.

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب طی ۴۵ سال گذشته با انواع توطئه‌ها بدنبال آسیب‌زدن به نظام اسلامی ما بودند، اضافه کرد: انقلاب ما در سایه الطاف الهی، رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم امروز ۴۵ سالگی خود را جشن می‌گیرند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: وظیفه همه مدیران دستگاه های اداری، اجرایی و خدماتی است تا در هر فرصتی دستاوردهای انقلاب طی ۴۵ سال گذشته را برای مردم تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین برلزوم حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و بیان داشت: حضور در این ۲ مناسب ضروری و سرنوشت ساز است.

همچنین در پایان مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن، رژه موتوری از سوی یگان‌های نظامی و انتظامی و خدماتی گنبدکاووس برگزار شد.

این رژه موتوری از گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس آغاز شد و تا میدان انقلاب این شهر ادامه داشت.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha