اصفهان- ایرنا- وقوع چهار حادثه ترافیکی و ۲ مسمومیت با گاز مونواُکسید کربن و یک حادثه حریق در شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان موجب جان باختن سه نفر و مصدومیت ۱۶ نفر دیگر شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید و حریق آن در روستای «گلگونِ» شهرستان فلاورجان یک مرد۲۰ ساله جان خود را از دست داد و یک فرد ۱۷ ساله هم مصدوم و به بیمارستان «امام» فلاورجان منتقل شد.

عباس عابدی اضافه کرد: همچنین برخورد ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ در اتوبان ذوب‌آهن اصفهان روبه‌روی پل زندان موجب فوت یک زن ۸۰ ساله و مصدومیت ۲ مرد، یک زن و یک دختربچه شد که مصدومان حادثه به بیمارستان «شفا» کلیشاد منتقل شدند.

وی گفت: همچنین روز گذشته بر اثر مسمومیت با گاز منواُکسید کربن در شهرستان خمینی‌شهر، چهار مصدوم زن به بیمارستان «۹ دی» منظریه منتقل شدند.

عابدی افزود: همچنین ساعت چهار صبح امروز در شهرِ «گَز» بر اثر یک حادثه دیگرِ مسمومیت با گاز مونواُکسیدکربن، سه نفر شامل ۲ مرد و یک زن، مصدوم و به‌ بیمارستان «گلدیس» شاهین شهر انتقال یافتند.

وی ادامه داد: تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه مینی‌بوس، یک نیسان و وانت پیکان در ساعت هفت صبح امروز در اتوبان «چمران» نیز ۲ مصدوم برجا گذاشت که به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

به گفته عابدی، همچنین تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در اتوبان «شهید ردانی‌پور» در ساعت سه بامداد سبب مصدوم یک نفر شد که به بیمارستان کاشانی انتقابل یافت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز گفت: وقوع حریقِ در یک مغازه فرش فروشی واقع در خیابان «ابن سینا» اصفهان مقارن ساعت ۲ بامداد امروز به آتش نشانی اعلام شد که با حضور آتش‌نشانان، محل حادثه ایمن‌سازی و بطورکامل رفع خطر شد.

محمد شریعتی افزود:در این حادثه یک مرد ۴۳ ساله که داخل مغازه محبوس و دچار سوختگی شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.