تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

تهران- ایرنا- جنبش امل لبنان از شهادت دو رزمنده خود در نبرد با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از النشره، جنبش امل لبنان در بیانیه ای از شهادت دو رزمنده خود در نبرد با اشغالگران خبر داد.

در بیانیه جنبش امل لبنان آمده است که «علی خلیل محمد» و «مصطفی علی خلیل محمد» متولد بلیدا هنگام انجام ماموریت میهن پرستانه و در دفاع از لبنان به فیض شهادت نائل آمده اند.

بر اساس این بیانیه، جنبش امل با این دو شهید و مردم عهد می‌بندد که بر عهد و سوگند به فرمانده موسس و شهدا پایبند بوده و در راه پاسداری از سرزمین مقدس جانفشانی کند.

این در حالی است که شبکه الجدیده لبنان از شهید و زخمی شدن شماری بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک بلیدا خبر داده و اعلام کرده بود که این دو شهید وابسته به جنبش امل هستنند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک کفرحمام در العرقوب را نیز بمباران کردند.

به گزارش ایرنا،حزب‌الله لبنان در روزهای گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.