۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85380216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس لبنان: دوران شکست از اشغالگران صهیونیست گذشت

تهران - ایرنا - نماینده مجلس لبنان از حزب امل گفت: اگر رژیم اسرائیل به فکر حمله به لبنان است باید بداند که دوران شکست مردم ما از اشغالگران صهیونیست گذشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین « علی خریس» نماینده مجلس لبنان از حزب امل در مراسم تشییع شهدای جنبش امل در جنوب لبنان افزود:‌ این شهدا برای دفاع از تمامیت ارضی لبنان به شهادت رسیده اند.

وی افزود: به نام جنبش امل، رئیس آن و شهدای صالح لبنان، اعلام می کنیم که مقاومت و مبارزه با ارتش رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

این مقام جنبش امل اشاره کرد که این جنبش در راه لبنان هزاران شهید تقدیم کرده است و با فداکاری این شهدا، دوران عجز و شکست گذشته است.

وی دامه داد: در رویکرد مقاومت و جنبش امل تاکید بر این است که قدرت لبنان در ارتش، مردم و مقاومت آن است و این معادله ای است که با خون شهدا ترسیم شده است.

خریس خطاب به نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر به فکر حمله به لبنان هستید، جنبش امل، حزب الله و تمام عناصر مقاومت با اتحاد و یکپارچگی به سراغ شما خواهند آمد.

مراسم تشییع پیکر سه شهید جنبش امل به نام های « حسین علی عزام (ابو زهراء)، « جعفر امین اسکندر (افواج) و « حسن حسین سکیکی (شمران) که به تازگی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند با حضور گسترده لبنانی ها و برخی از مسئولان جنبش امل در جنوب این کشور برگزار شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، گروه های مقاومت لبنان نیز در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم

صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده و ضربات زیادی به این رژیم وارد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha