تربت‌حیدریه- ایرنا- ۱۵ طرح خدماتی، کشاورزی و عمرانی در بخش جنگل شهرستان رشتخوار خراسان رضوی، روز یکشنبه با حضور فرماندار و مسوولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار رشتخوار در آیین افتتاح طرح‌های دهه فجر گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده‌ است.

حسین باهوش افزود: اجرای هزار و ۱۰۰ متر روکش آسفالت در جاده روستای عباس‌آباد جدید بخش جنگل با اعتباری افزون‌ بر ۲۸ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: طول این طرح هشت کیلومتر است که با تلاش و پیگیری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تاکنون هزار و ۱۰۰ متر آن آسفالت شده‌ است.

فرماندار رشتخوار گفت: بهره برداری و کلنگ‌زنی ۹ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۸۸ میلیارد ریال، بهره برداری واحد مسکن مددجوی بهزیستی در جنت‌آباد و مددجوی کمیته‌ امداد با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال و افتتاح آسفالت بلوار معلم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های امروز شهرستان رشتخوار بود.

شایان ذکر است ۶۴ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان برای دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شده است.

رشتخوار با ۶۶ هزار نفر جمعیت متشکل از ۲ بخش مرکزی و "جنگل" با ۶۹ روستا در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد و بین تربت حیدریه و خواف واقع شده‌ است.