۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85213142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح‌ عمرانی در بخش جنگل شهرستان رشتخوار افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- همزمان با پنجمین روز هفته دولت، چهار طرح عمرانی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال روز دوشنبه در بخش جنگل شهرستان رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان رشتخوار در آیین افتتاح خانه عالم روستای شعبه جنگل گفت: خانه عالم با زیربنای ۱۰۰ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی تامین شده‌ است.

حسین باهوش افزود: امروز همچنین ۹ هزار مترمربع آسفالت معابر این روستا به مساحت نزدیک به ۹ هزار مترمربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای آسفالت روستا در ۲ مرحله و از محل اعتبارات ملی سال‌ ۱۴۰۰ و قیر تهاتری سال ۱۴۰۱ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده‌ است.

فرماندار شهرستان رشتخوار همچنین از افتتاح طرح اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای جنت‌آباد جنگل به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر و با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت آب و فاضلاب خراسان رضوی و قرارگاه ثامن الائمه(ع) از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و عمرانی اجرا و در نتیجه مشکلات کمبود فشار بیش از ۴۰۰ خانوار مرتفع شد.

باهوش در ادامه با اشاره به ساخت یک باب مسکن مددجوی بهزیستی به مساحت ۶۰ مترمربع در روستای جنت‌آباد و با اعتبار ۱۵۵ میلیون تومان، اظهار کرد: اداره بهزیستی شهرستان رشتخوار ۵۶ واحد مسکونی با اعتبار بلاعوض بیش از ۷.۵ میلیارد تومان برای جامعه هدف بهزیستی احداث کرده و همچنین ایجاد و توسعه ۱۸۰ فرصت شغلی با پرداخت بالغ بر ۲.۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از اقدامات شاخص این اداره است.

شهرستان رشتخوار در فاصله ۲۱۸ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha