تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

ساوه - ایرنا - کتاب "آتشی در خرمن " اثر شیرین حق پرست در نمایشگاه بزرگ کتاب ساوه همزمان با ایام الله دهه فجر رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه روز دوشنبه در آیین رونمایی از این کتاب اظهار کرد: کتاب یک رسانه با دوام،ارزان و در تمام زمان ها و مکان ها می توان از آن بهره جست.

اصغر مظفری افزود: مطالعه کردن اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا می تواند سلامت ذهنی،روحی،عاطفی و جسمی را بهبود بخشد و همچنین آرامش بخش و تقویت کننده کارکرد مغز هم به شمار می رود.

وی یادآور شد: کتاب و کتابخوانی باعث افزایش مهارت ارتباطی فردی و اجتماعی می شود و کاهش استرس را در پی خواهد داشت و کتاب و کتابخوانی از نظر فرهنگی باعث تحکیم بنیان خانواده و جامعه می شود.

مظفری افزود: یکی از بزرگترین دلایل کتاب خواندن،کسب علم و دانش است.کتاب ها یک منبع غنی از اطلاعات هستند،خواندن کتاب با موضوعات متنوع اطلاعات و عمق دانش بشری را افزایش می دهد و به حقایق هستی پی می برد.

نمایشگاه بزرگ کتاب ساوه به مناسبت دهه فجر در بیش از ۲ هزار عنوان با ۲۵ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، تاریخی، کودک و نوجوان در فرهنگسرای ارشاد ساوه گشایش یافته است.

این نمایشگاه تا تاریخ ۱۰ اسفند سال جاری از ساعت هشت صبح تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است.