۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85377611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب "آتشی در خرمن" در ساوه رونمایی شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85377611
کتاب "آتشی در خرمن" در ساوه رونمایی شد

ساوه - ایرنا - کتاب "آتشی در خرمن " اثر شیرین حق پرست در نمایشگاه بزرگ کتاب ساوه همزمان با ایام الله دهه فجر رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه روز دوشنبه در آیین رونمایی از این کتاب اظهار کرد: کتاب یک رسانه با دوام،ارزان و در تمام زمان ها و مکان ها می توان از آن بهره جست.

اصغر مظفری افزود: مطالعه کردن اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا می تواند سلامت ذهنی،روحی،عاطفی و جسمی را بهبود بخشد و همچنین آرامش بخش و تقویت کننده کارکرد مغز هم به شمار می رود.

وی یادآور شد: کتاب و کتابخوانی باعث افزایش مهارت ارتباطی فردی و اجتماعی می شود و کاهش استرس را در پی خواهد داشت و کتاب و کتابخوانی از نظر فرهنگی باعث تحکیم بنیان خانواده و جامعه می شود.

مظفری افزود: یکی از بزرگترین دلایل کتاب خواندن،کسب علم و دانش است.کتاب ها یک منبع غنی از اطلاعات هستند،خواندن کتاب با موضوعات متنوع اطلاعات و عمق دانش بشری را افزایش می دهد و به حقایق هستی پی می برد.

نمایشگاه بزرگ کتاب ساوه به مناسبت دهه فجر در بیش از ۲ هزار عنوان با ۲۵ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، تاریخی، کودک و نوجوان در فرهنگسرای ارشاد ساوه گشایش یافته است.

این نمایشگاه تا تاریخ ۱۰ اسفند سال جاری از ساعت هشت صبح تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha