بیرجند - ایرنا - مدیر سینما بهمن بیرجند گفت: ۱۸ فیلم برگزیده چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با مضامین مختلف از امروز در سینما بهمن بیرجند به روی پرده می‌رود.

حسین واحدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم‌های جشنواره استانی فیلم فجر از امروز ۱۶ بهمن در سینما بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن در سه نوبت اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این فیلم‌ها یکبار اکران می‌شود اظهار کرد: چهار فیلم مربوط به سازمان امور سینمایی سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی، چهار فیلم موسسه اوج و مابقی مربوط به کارگردان‌ها و هنرمندان مشهور کشور است.

مدیر سینما بهمن بیرجند با بیان اینکه این فیلم‌ها برای سنین مختلف اعم از کودک و نوجوان و بزرگسالان تدارک دیده شده است تصریح کرد: فیلم‌های برگزیده جشنواره دهه فجر با موضوعات متنوع و مختلف اعم از دفاع مقدس، تاریخی، درام، بر اساس واقعیت و سایر اکران می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم‌های پرواز ۱۷۵، شه‌سوار، نپتون، آپاراتچی، تابستان همان سال، مجنون، شور عاشقی، پرویز خان، بهشت تبهکاران، احمد، ملکه آلیشون، آسمان غرب، قلب رقّه، میرو، آبی روشن، صبح اعدام، آغوش باز و ببعی در سینما بهمن به روی پرده می‌رود.

واحدی افزود: امروز در سانس اول ساعت ۱۶ فیلم پرواز ۱۷۵، سانس دوم فیلم شه‌سوار ساعت ۱۸ و فیلم نپتون ساعت ۲۱ در سانس سوم در سینما بهمن بیرجند نمایش داده می‌شود.

وی قیمت بلیط برای شهروندان را ۴۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: ظرفیت سینما بهمن ۲۶۳ صندلی است که همه ساله با استقبال علاقمندان ظرفیت سینما در این ایام پر می‌شود.