بوشهر-ایرنا- مرکز مشاوره «همراز» شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حدود ۳۰۰ متر زیربنا و با بهره گیری از تخصص کارشناسان در حوزه‌های مختلف روانشناسی برای خدمت‌رسانی به خانواده های صنعت نفت و اهالی جزیره خارگ راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران روز دوشنبه در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: خدمات مشاوره و روان شناختی، نقش و اهمیت بسیار زیادی در پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی و ارتقاء دانش و آگاهی افراد و ارتقا سطح سلامت روانی – اجتماعی آنان دارد.

عباس غریبی افزود: مرکز مشاوره " همراز" در راستای ارتقا سلامت روان کارکنان و عموم مردم خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این مرکز در حوزه‌های مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، درمان اختلالات روان شناختی شامل درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و بهبود روابط بین فردی فعال شده است.

وی ادامه داد: مشاور تحصیلی و کنکور، مدیریت تحصیلی، آموزش مهارت های زندگی ویژه کودکان و نوجوانان ، خدمات مشاوره قبل از ازدواج، استعدادیابی کودکان و نوجوانان و درمان اختلالات یادگیری کودکان از دیگر خدمات پیش بینی شده برای مرکز مشاوره جزیره خارگ است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی برای کارکنان، خانوده های کارکنان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای اهالی جزیره خارگ ارائه خدمت خواهد کرد.