کاشان _ ایرنا _ مدیر منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان کاشان گفت:همه مسئولان و دغدغه‌مندان باید فضای انتخابات را در کشور تقویت کنند و راهکار عملی آن باز کردن گره از مشکلات مردم است.

بهزاد کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:باید همواره در راستای تقویت معیشت و در ایجاد فضای صنعتی و رقابتی تلاش شود تا جامعه احساس امنیت اقتصادی داشته باشد.

وی اظهار کرد:باید تلاش کرد که با کاهش مشکلات اقتصادی و صنعتی، سطح مشارکت در انتخابات پیش رو افزایش یابد.

این مدیر صنعتی ادامه داد: فعالان اقتصادی و صنعتی همچون دیگر اقشار جامعه خود را موظف به حضور و ایجاد فضای مشارکت در انتخابات می‌دانند و اولویت برای آنها، اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار در همه بخش‌ها است.

کاظمی گفت: برای یک فعال صنفی، مسایل اقتصادی می‌تواند اولویت باشد اما در کنار آن نقش و مسئولیت اجتماعی هم حایز اهمیت می باشد..

وی یکی از وظایف مهم نمایندگان مردم در مجلس را تقویت سهم کشور در اقتصاد جهانی عنوان کرد و افزود: تاثیرگذاری در اقتصاد جهانی باید تثبیت شود و به صادرات، رونق تولید و بازاریابی کمک کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان با اشاره به اینکه احزاب سیاسی بعد از انتخابات باید به دنبال تقویت اقتصاد و صنعت کشور باشند یادآور شد: در تصمیم گیری‌ها، مناسبات اقتصادی و مصوبات باید نمایندگان و مسئولان دیدگاه بخش خصوصی و دولتی را لحاظ کنند.

کاظمی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر نمایندگان مجلس با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی و دولتی گفت: کارشناسان و اقتصاددانان در تصمیم گیری‌های مربوط به امور اقتصادی کشور سهیم باشند تا به حذف قوانین دست و پا گیر از فضای کسب و کار کمک کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

شهرستان های کاشان و آران و بیدگل دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.