۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85381565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعال اقتصادی:همه آحاد جامعه برای تقویت فضای انتخاباتی بکوشند

کاشان _ ایرنا _ مدیر منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان کاشان گفت:همه مسئولان و دغدغه‌مندان باید فضای انتخابات را در کشور تقویت کنند و راهکار عملی آن باز کردن گره از مشکلات مردم است.

بهزاد کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:باید همواره در راستای تقویت معیشت و در ایجاد فضای صنعتی و رقابتی تلاش شود تا جامعه احساس امنیت اقتصادی داشته باشد.

وی اظهار کرد:باید تلاش کرد که با کاهش مشکلات اقتصادی و صنعتی، سطح مشارکت در انتخابات پیش رو افزایش یابد.

این مدیر صنعتی ادامه داد: فعالان اقتصادی و صنعتی همچون دیگر اقشار جامعه خود را موظف به حضور و ایجاد فضای مشارکت در انتخابات می‌دانند و اولویت برای آنها، اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار در همه بخش‌ها است.

کاظمی گفت: برای یک فعال صنفی، مسایل اقتصادی می‌تواند اولویت باشد اما در کنار آن نقش و مسئولیت اجتماعی هم حایز اهمیت می باشد..

وی یکی از وظایف مهم نمایندگان مردم در مجلس را تقویت سهم کشور در اقتصاد جهانی عنوان کرد و افزود: تاثیرگذاری در اقتصاد جهانی باید تثبیت شود و به صادرات، رونق تولید و بازاریابی کمک کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان با اشاره به اینکه احزاب سیاسی بعد از انتخابات باید به دنبال تقویت اقتصاد و صنعت کشور باشند یادآور شد: در تصمیم گیری‌ها، مناسبات اقتصادی و مصوبات باید نمایندگان و مسئولان دیدگاه بخش خصوصی و دولتی را لحاظ کنند.

کاظمی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر نمایندگان مجلس با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی و دولتی گفت: کارشناسان و اقتصاددانان در تصمیم گیری‌های مربوط به امور اقتصادی کشور سهیم باشند تا به حذف قوانین دست و پا گیر از فضای کسب و کار کمک کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

شهرستان های کاشان و آران و بیدگل دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha