یاسوج - ایرنا - محمد علی روستا معاون عمرانی استانداری و حمیدرضا پیمان جو مدیرکل راهداری کهگیلویه وبویراحمد افتتاح پل شهید طیب را خدمت بزرگ دولت سیزدهم به مردم روستای موگر شهرستان لنده دانستند و بر ادامه خدمات رسانی بهتر برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و آسفالت مسیر ارتباطی روستا تاکید داشتند.

به گزارش ایرنا، پل شهید طیب روستای موگر شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد که پس از حدود ۴۱ سال انتظار به همت مسئولان دولت سیزدهم ودر سفر نخست رئیس جمهور، اعتبار مورد نیاز ساخت پل و جاده روستایی با وصیت شهید" هدایت الله طیب" تحقق یافت امروز با حضور علی بهادری جهرمی ، استاندار ، و مادر شهید طیب به بهره برداری رسید.

شهید هدایت‌الله طیب متولد روستای موگر از توابع شهرستان لنده یکی از شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از دانشجویان پیرو خط امام بود که درس و تحصیل در فلوریدای آمریکا را رها و با لبیک به فرمان امام ره) رهسپار جبهه و جنگ شد.

در بخشی از وصیت این شهید آمده است: «در زمان حیات خود نتوانستم خدمتی برای مردم انجام دهم، مرا در زادگاهم دفن کنید تا به علت حضور آرامگاهم در این مکان، مسئولان خدمتی به مردم این روستا ارائه دهند.