کاشان _ ایرنا _امام جمعه اردستان گفت: دشمن با انواع دسیسه ها به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام حسن دهشیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم مومن و متعهد کشور در ۴۵ سال گذشته ثابت کردند که‌ هر کجا و هرزمان نیاز به حضورشان باشد در صحنه حاضر خواهند شد.

وی بابیان اینکه مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند تصریح کرد: این حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند و اطمینان داریم در انتخابات ۱۱ اسفند نیز حضور پرشوری خواهند داشت.

امام جمعه اردستان بیان کرد: همیشه حضور در انتخابات، مهم و سرنوشت ساز بوده است، اما امسال از همیشه مهم تر و سرنوشت ساز تر است،چرا که از ماه ها پیش دشمنان ما آتش توپخانه خود را آماده و تیر های سهمگین خویش را مهیا کرده اند تا شاید مردم را از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باز دارند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشوراظهار کرد: هم اکنون برخی از قشرهای جامعه در زمینه معیشت و اقتصاد با مشکل مواجه هستند، ولی دولت سعی دارد از راه های مختلف به اینگونه افراد کمک کرده، مشکلات آنها را بر طرف کند.

وی تاکید کرد:در شرایط حساس منطقه و کشور نباید اصل نظام را با موضوع های مختلف درگیر کرد، بلکه باید با حضور گسترده در انتخابات به دشمنان نشان داد اکثریت قاطع مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و فریب توطئه های آنها را نخواهند خورد.

امام جمعه اردستان گفت: به کوری چشم مخالفان و معاندان، ملت ما علیرغم برخی گلایه ها در ۱۱ اسفند ماه نشان خواهند داد که پای آرمانهای شهیدان و ایثارگران ایستاده در صحنه حضور فعال خواهند داشت و همانند ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.