۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85386298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اردستان: دشمن به دنبال کمرنگ کردن  حضور مردم در انتخابات است

کاشان _ ایرنا _امام جمعه اردستان گفت: دشمن با انواع دسیسه ها به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام حسن دهشیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم مومن و متعهد کشور در ۴۵ سال گذشته ثابت کردند که‌ هر کجا و هرزمان نیاز به حضورشان باشد در صحنه حاضر خواهند شد.

وی بابیان اینکه مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند تصریح کرد: این حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند و اطمینان داریم در انتخابات ۱۱ اسفند نیز حضور پرشوری خواهند داشت.

امام جمعه اردستان بیان کرد: همیشه حضور در انتخابات، مهم و سرنوشت ساز بوده است، اما امسال از همیشه مهم تر و سرنوشت ساز تر است،چرا که از ماه ها پیش دشمنان ما آتش توپخانه خود را آماده و تیر های سهمگین خویش را مهیا کرده اند تا شاید مردم را از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باز دارند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشوراظهار کرد: هم اکنون برخی از قشرهای جامعه در زمینه معیشت و اقتصاد با مشکل مواجه هستند، ولی دولت سعی دارد از راه های مختلف به اینگونه افراد کمک کرده، مشکلات آنها را بر طرف کند.

وی تاکید کرد:در شرایط حساس منطقه و کشور نباید اصل نظام را با موضوع های مختلف درگیر کرد، بلکه باید با حضور گسترده در انتخابات به دشمنان نشان داد اکثریت قاطع مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و فریب توطئه های آنها را نخواهند خورد.

امام جمعه اردستان گفت: به کوری چشم مخالفان و معاندان، ملت ما علیرغم برخی گلایه ها در ۱۱ اسفند ماه نشان خواهند داد که پای آرمانهای شهیدان و ایثارگران ایستاده در صحنه حضور فعال خواهند داشت و همانند ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha