مشهد- ایرنا- رییس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هزار و ۹۴۵ نوجوان و جوان پسر در سومین دوره مسابقات «مدیحه‌خوانی کوثر محبّت» در این استان شرکت کردند.

عبدالله ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه سومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبّت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این مسابقات توجه به قشر نوجوان و هویت دادن و مصون‌سازی آنان در پرتوی حمایت اهل بیت (ع) و ورود آنان به مسیر ستایشگری و خادمی ائمه (ع) با شناسایی استعدادهای برتر است.

وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه نوجوانان پسر ۱۲ تا ۱۸ سال است، اظهار کرد: دوره مقدماتی این مسابقات به همت کانون مداحان و ادارات تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان در ۲۶ شهرستان استان خراسان رضوی برگزار شد.

رییس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: مرحله شهرستانی این دور از مسابقات در ایام ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد و امروز ۲۶ بهمن ماه مرحله استانی و پایانی این دور از مسابقات در آستانه ولادت امام زمان(عج) و با محوریت مدیحه خوانی برای حضرت مهدی(عج) برگزار شد.

به گفته وی، در این دور از مسابقات ۶ نفر از نوجوانان به عنوان منتخب برگزیده و تقدیر شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه مدیحه خوانی یکی از بهترین رشته ها برای نوجوان های با استعداد است، گفت: هر چقدر بتوانیم وجود نوجوانان را با معارف و مکتب اهل بیت(ع) گره بزنیم به همان میزان می توان به نوجوان هویت داد و آنان را از خطرات احتمالی مصون کرد، چراکه نوجوانان به مدد اهل بیت(ع) موفق خواهند بود.