کرمانشاه - ایرنا - مصطفی باباملکی ناظر لیگ برتر هندبال و رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حین بازگشت از پوشش رقابت های ورزشی در یک حادثه رانندگی به شدت مصدوم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر اظهار کرد: مصطفی باباملکی که از داوران پیشین بین المللی هندبال کشور نیز محسوب می‌شود هنگام بازگشت از دیدار تیم های پیکان خراسان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از هفته سیزدهم لیگ برتر مردان ایران در یک سانحه شدید رانندگی آسیب دید.

منوچهر حاتمی افزود: وی هم اکنون در بیمارستانی در سمنان بستری است و بر اساس آخرین اطلاعات واصله و پیگیری های انجام شده حال عمومی ایشان مساعد است.

وی اضافه کرد: وی از چند ناحیه بدن دچار شکستگی شده است و بزودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: وی هنگامی که از مشهد عازم کرمانشاه بود در ۳۰ کیلومتری سمنان براثر حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در محور دامغان - سمنان به همراه ۲۷ نفر دیگر از مسافران اتوبوس مصدوم شد.

حاتمی ادامه داد: ایشان هم اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری بوده و حال عمومی وی نیز رضایت بخش است ولی براساس آخرین گزارش های دریافتی احتمالا برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران انتقال پیدا خواهد کرد.