درخشش کشتی گیران کرمانشاه در مسابقات بین المللی شهید علی پناه

کرمانشاه - ایرنا - کشتی گیران جوان استان کرمانشاه در مسابقات بین المللی شهید علی پناه لرستان که جنبه انتخابی تیم ملی جوانان را داشت موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با تایید این خبر گفت: ۹ نماینده‌ کرمانشاه در مسابقات بین المللی شهید علی پناه که به مدت ۲ روز در خرم آباد برگزار شد شرکت و برای استان خود افتخارآفرینی داشتند.

محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کشتی گیران کرمانشاه موفق شدند در این مسابقات یک مدال طلا، یک برنز و سه مقام پنجمی به دست آورند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات امیررضا دلیری در وزن ۹۲ کیلوگرم طلا گرفت و ایمان بابایی نیز در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین محمدرضا حسینی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیررضا خدابخشی ۹۷ کیلوگرم و امین محمدی در ۱۲۵ کیلوگرم عنوان پنجمی این رقابت‌ها را بدست آورده و علیرضا نمک شناس نیز هفتم شد.

وی اضافه کرد: در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی‌پناه، ایران با ۲۵۰ امتیاز قهرمان شد و تیم های کشورهای قرقیزستان و ازبکستان به ترتیب با ۲۹ و ۲۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور قرقیزستان، ازبکستان، مجارستان و عراق و همچنین مدعیان قهرمانی کشتی آزاد جوانان ایران به میزبانی خرم آباد و در سالن مسابقات شهید چاغروند این شهر برگزار شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha